Product: Split Pad Pro Nintendo Switch Controller
Producent: Hori
Adviesprijs: €49,99,-
Pegi: 7
Winkel: Bol.com / Coolblue / Amazon

Verkooptekst fabrikant:
Alleen geschikt voor de handheld-modus. Volledige controllerervaring in handheld-modus. Grotere grip, knoppen, triggers, analoge sticks en D-Pad. Programmeerbare knoppen aan de achterkant, Turbo, toewijsbare knoppen en meer. Officieel gelicenseerd door Nintendo. De hori is in verschillende kleuren verkrijgbaar.

Recensie: Hori Split Pad Pro Nintendo Switch Controller:
Een revolutionaire manier om je Nintendo Switch te spelen. Geniet van de volledige controllerervaring in handheld-modus met de HORI Split Pad Pro. Full-size analoge sticks, nauwkeurige D-pad en grote schouderknoppen ontworpen voor comfort en nauwkeurigheid, zelfs voor marathon-gamesessies. Geavanceerde functies zijn onder meer programmeerbare triggers achter, Turbo functioneel, toewijsbare knoppen en meer. Perfect voor snelle actietitels en vele andere Nintendo Switch-titels. Verbeter je game-ervaring met de Split Pad Pro. Dit product is geen draadloze controller en is alleen geschikt voor de handheld-modus. Het bevat geen HD Rumble, gyro-/bewegingssensoren, NFC of IR-camera.  Let op, werkt niet met de Nintendo Switch Lite. Door de vorm van deze controller is deze beter geschikt voor competitievere gamers. Stel functies in voor de 2 programmeerbare knoppen op de achterkant om snelle combo’s uit te voeren. Met de D-pad heb je bij platform games betere controle over de besturing van je in-game karakter. Speel op competitief niveau en vervang de Joy-Cons van je Nintendo Switch voor de Hori Split Pad Pro Nintendo Switch. Door de indeling van de knoppen en de handgrepen, ligt de Split Pad Pro stevig in je handen. Ook bereiken je vingers alle knoppen gemakkelijk tijdens het gamen, waardoor een snelle combo in Smash gemakkelijker is. Je plaatst de Hori op de plek van de Joy-Cons en gaat meteen met de controller aan de slag.